پایان نامه ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان

هدفگذاری

تعریف مفهومی:هدفهای ماتعیین کننده استراتژی ما هستند.اگر دقیقا بدانیم که هدفهای ما چه هستندو برای اینکه به وضوح ببینیم که رهسپار کجا هستیم بایستی آن هدف ها را به شکل روشن وشفاف درآوریم.

تعریف عملیاتی:مقصود از هدفگذاری نمره ای می باشد که فرد در پرسشنامه مدیریت زمان سوالات (35-33-31-27-20-19-15-14-13-11-10) کسب می کند.

اولویت بندی

تعریف مفهومی:اولویت بندی یعنی چینش صحیح هدفها بر حسب ضرورت و فوریت،اگر شما لیست بلند بالایی از تکالیف که احتیاج به انجام ان هاست، دارید،از کجا شروع کنید؟ این کلید مدیریت زمان می باشد. بخش زیادی از مدریت زمان در زمینه تعیین اولویت و شناخت، تکالیفی می باشد که مهم هستند.

تعریف عملیاتی:مقصود از اولویت بندی نمره ای می باشد که فرد در پرسشنامه مدیریت زمان در سوالات

(34-32-30-28-26-23-22-16-9) کسب می کند.

برنامه ریزی

تعریف مفهومی:پیش بینی و مکتوب کردن فعالیتها به همراه تخمین و ذکر کردن مورد نیاز هر فعالیت که در دوره ای (ساعات آینده،روز آینده،هفته آینده ،ماه آینده)لازم می باشد انجام گردد.

تعریف عملیاتی:مقصود از برنامه ریزی نمره ای می باشد  که فرد در پرسشنامه مدیریت زمان در سوالات

(36-29-25-24-21-18-17-12-8-7) کسب می کند

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اندازه مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی تا چه حد می باشد؟

    سؤال فرعی

  • آیا بین اندازه مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تفاوت هست؟
  • آیا بین اندازه تماشای برنامه‌های تلویزیون با مدیریت زمان نوجوانان و جوانان ارتباط هست؟
  • آیا بین اندازه توانایی مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان با جنس، تحصیلات و پایگاه اقتصادی و اجتماعی ارتباط هست؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان :مطالعه اندازه مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت آن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *