۹ کارهایی که نباید در رسانه های اجتماعی انجام داد

رسانه های اجتماعی دوره مانعی برای مشاغل و بازاریابان جدید است. این پتانسیل بسیار زیادی را ارائه می دهد ، اما دارای مشکلاتی نیز هست. هیچ راه صحیحی برای استفاده از رسانه های اجتماعی وجود ندارد ، اما به نظر می رسد یک روش اشتباه وجود دارد. این که آیا تقصیر برای شرکت ارسال می شود یا مصرف کننده برای اظهار نظر ، فضای زیادی برای منفی سازی در اینجا وجود دارد.

مشکلات

خوشبختانه ، حتی هنگامی که اشتباهات رخ می دهد ، روش هایی وجود دارد که آن را برای خوانندگان خود تنظیم کنید. این که آیا این ارسال اشتباهی است یا یک سوال مشتری را بدون جواب می گذارد ، می توانید گزاف گویی کنید.

حتی با دانستن اینکه یک اشتباه پایان جهان نیست ، بهتر است در صورت امکان آن را روشن کنید. بهترین راه برای جلوگیری از اشتباه و جعل یک کمپین موفق این است که بدانید چه کاری انجام ندهید. در اینجا نه نمونه از عدم موفقیت رسانه های اجتماعی وجود دارد که می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

۱ ٫ فراموش کردن برای ویرایش

شما نمی توانید یک کتاب الکترونیکی را منتشر کنید بدون نسخه برداری و ویرایش ، بنابراین چرا یک توییت بدون انجام همان کار ارسال می کنید؟ هر چیزی که مارک تجاری شما در رسانه های اجتماعی ارسال می کند به عنوان بخشی از ردپای بازاریابی دیجیتال تثبیت می شود. حتی محتوایی که حذف می کنید به عنوان الگوهای رفتاری ، محافظ صفحه نمایش و خاطرات مصرف کننده معلق است. اطلاعات نادرست می تواند نحوه مشاهده مشتریان از نام تجاری شما را تغییر دهد.

دیجیتال

وزارت معارف ایالات متحده آمریکا این مسئله را سخت آموخت که یک تایپی آنها را با ترول های اینترنتی در آب گرم قرار داد. صدای جیر جیر این بخش به نقل از نویسنده و جامعه شناس معروف مشهور ، ویلیام ادوارد بورگاردت دو بوئیس ، نام خانوادگی خود را به عنوان د بوئس اشتباه گرفته است. با توجه به اینکه این یک توییت از یک موسسه آموزشی بود ، کلمات انتخابی وجود داشت که به اطراف می گشت.

این نمونه کوچکی از مواردی است که در صورت تکمیل شدن ویرایش ها ممکن است رخ دهد. در این حالت ، به راحتی می توان گفت که وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده ادامه خواهد داد که داستان را بگوید. با این حال ، برای یک تجارت کوچک ، این می تواند اعتبار را غرق کند و وفاداری مشتری را تضعیف کند.

۲ All قرار دادن تمام تخم های اجتماعی خود در یک سبد

به راحتی می توان به منظره رسانه های اجتماعی نگاه کرد و فرض کرد بهترین مکان برای ارسال فیس بوک است. با بیش از ۲ میلیارد کاربر از سال ۲۰۱۸ ، این یک بستر جذاب برای شروع است. مشکل در محدود کردن خود در اینجا ، با وجود محبوبیت آن ، این است که اتصالات را از دست نخواهید داد.

بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان خاص طراحی شده اند. دقیقاً همانطور که کسب و کار شما دارای یک هدف است ، اینستاگرام ، توییتر و WhatsApp نیز چنین می کنند. به عنوان مثال لینکدین یک فضای اجتماعی برای حرفه ای ها و بازاریابی B2B است. شما به جای پیروان و مشترکین ، اتصال به شبکه برقرار می کنید. برای مشاغلی که به مشاغل دیگر بازاریابی می کنند ، لینکدین فوق الذکر می تواند فاجعه بار باشد.

سیستم عامل های دیگر مانند Snapchat بسیار حرفه ای تر هستند و جمعیت جوان تری را به خود جلب می کنند. اگر مخاطب هدف شما بین ۱۴ تا ۳۴ سال باشد ، این منطقه بالقوه دیگری است که با ایجاد حساب کاربری می توانید ترافیک خود را از دست دهید.

بهترین راه برای رفع این مشکل احتمالی ، انشعاب است. نیازی به داشتن حساب در هر سیستم عامل نیست ، اما انتخاب ۲-۴ و ارسال به طور مرتب خوانندگان خود را گسترش می دهد. برای تقویت موقعیت خود در سایت حتما در هر زمان ممکن با مشتریان در تعامل باشید.