۴ تغییر کمی که می تواند تفاوت عمده ای برای کمپین PPC شما ایجاد کند

ابزارها و کانالهای دیجیتالی برای هر مشاغل یک سطح عالی برای کسب و کارها شده اند ، بنابراین دستیابی به دید برند و یک رقابت رقابتی ، دستیابی به اهداف فزاینده ای دشوار است. تبلیغات پرداخت اگر می خواهید هرگونه رقابت در SERP ها و تبدیل مشتری را تضمین کنید ، یک ضرورت غیرقابل انکار است.

دیجیتال

PPC این قابلیت را دارد که فارغ از اندازه بودجه آنها ، نتایج مثبت و درآمد را برای هر برند هدایت کند. این یک مدل مناقصه مقرون به صرفه و کارآمد است که کنترل کامل و کاملی از بودجه خود را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از تبلیغات خوب و گزینه های هدف گذاری استراتژیک ، تبلیغات PPC می تواند به شما کمک کند تا در زمان مناسب کاربر مناسب را هدف گیری کنید و هزینه خود را در این فرآیند به حداکثر برسانید. با این حال طبق گفته Unbounce ، ۹۸٪ تبلیغ کنندگان در حال اتلاف پول در تبلیغات هستند.

۹۸٪ تبلیغ کنندگان در حال هدر دادن پول در تبلیغات هستند.

این توییت

شناخت مزایای PPC کافی نیست – باید بتوانید کمپین های خود را بطور موثر ایجاد و پیاده سازی کنید. این اغلب می تواند یک رشته سخت برای استاد باشد ، به همین دلیل تصمیم گرفته ایم ۴ تغییر کوچک را با شما به اشتراک بگذاریم که می تواند تفاوت عمده ای در تبلیغات PPC شما ایجاد کند.

۱ copy کپی آگهی آزمایشی تقسیم شده

هنگام اجرا ، مبارزات PPC برای مدیریت و اندازه گیری بسیار باورنکردنی هستند ، اما تنظیم اولیه گسترده است – از ساختن بخش های مخاطبان هدف و لیست های کلمات کلیدی گرفته تا تعیین بودجه ، انتخاب گزینه های مناسب جهت یابی و درنهایت ایجاد خود تبلیغات. در این زمینه ، چشم انداز پیاده سازی و آزمایش تغییرات مختلف آگهی می تواند مانند یک تمرین تا حدودی پراهمیت به نظر برسد. اما ، اگر زمان اجرای تست های تقسیم بر روی تبلیغات خود را دارید ، می توانید بینش های ارزشمندی کسب کنید که بهترین رویکرد برای فعالیت PPC شما را نشان می دهد و شما را قادر می سازد حداکثر سرعت تبدیل خود را داشته باشید.

هدف کلی از اقدامات تبلیغاتی PPC این است که مخاطبان را به سمت صفحه فرود یا پروفایل رسانه های اجتماعی سوق دهید و آنها را ترغیب به انجام اقدامات بعدی کنند ، چه بخواهید صفحه فیس بوک مارک شما یا خرید یک محصول. با چند بهینه سازی ساده می توان به این راحتی دست یافت ، اما این را می گوید که تنها ۲۲٪ مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند.

فقط ۲۲٪ مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند.

این توییت

در صورت امکان ، شما باید حداقل دو نوع تبلیغ را ایجاد کنید. عناصری که می توانید آزمایش تقسیم کنید عبارتند از:

     

  • عناوین: آیا یک تیتر کوتاه و موجز مؤثرتر از عنوان دقیق تر است؟
  •  

  • توضیحات: آیا باید روی ویژگی ها و مزایای محصول تمرکز کنید یا از شخصیت های خود خلاقانه تر استفاده کنید تا کنجکاوی یک کاربر را ترغیب کنید؟
     
  • فراخوان به عمل: آیا “لاغر تر” کمی قانع کننده تر از “اکنون بخرید”؟

با تجزیه و تحلیل اثربخشی هر آگهی (توصیه می شود که حداقل یک هفته هر یک را اجرا کنید تا بتوانید مجموعه ای از نتایج قابل ملاحظه تری را اندازه بگیرید) در نهایت باید با کپی کامل اجرا کنید!

علاقه مندید

۲ ٫ از تصاویر استفاده کنید

عملکرد تبلیغات متنی در هر کمپین متفاوت خواهد بود و به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله گزینه های هدف گذاری شما و اهداف کلی. از سال انتشار تبلیغات متنی گسترده Google AdWords در سال گذشته ، تبلیغ کنندگان این فرصت را داشتند تا در سطح بیشتری از جزئیات با شخصیت های اضافی با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. در حقیقت ، اکثر آنها حداقل ۲۸٪ افزایش CTR را مشاهده کرده اند.

با این وجود ، یک تبلیغات PPC پیشرفته باید تبلیغات متن و عکس را شامل شود تا بتوانید از انواع مختلفی از محتوا و پیام های تبلیغاتی بهره مند شوید.

تبلیغات تصویری و ویدیویی فرصتی مناسب برای نشان دادن برند شما به روشی با تأثیر بصری فراهم می کند. به عنوان مثال در شبکه نمایش Google ، می توانید تصویری را انتخاب کنید ، و همچنین آرم مارک تجاری خود را بارگذاری کنید. در رسانه های اجتماعی ، تبلیغات بومی مانند به روزرسانی های حامی یکپارچه در خبرنامه کاربر قرار می گیرد – و اگر یک تصویر یا ویدیو را وارد کنید ، احتمال جمع شدن کلیک به صورت نمایی افزایش می یابد. همچنین این یک روش بسیار مؤثر برای به یاد ماندن پیام رسانهای تبلیغاتی شما است – وقتی افراد اطلاعات را می شنوند ، احتمالاً سه روز بعد فقط ۱۰٪ از این اطلاعات را به خاطر می آورند. اما اگر یک تصویر مرتبط با همان اطلاعات جفت شود ، مردم ۶۵ روز از اطلاعات را ۶۵ روز بعد حفظ می کنند.

تصاویر یک روش نمونه برای تقویت تعامل و گسترش دسترسی به برند شما است. به عنوان مثال ، مارک آبجو Heineken Light یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی در فیس بوک ایجاد کرد که به ۵۴٪ از مخاطبان مورد نظر خود (که ۳۵ میلیون نفر بود) رسید و میزان آگاهی از برند خود را تنها در ۳ روز ۱۱٪ افزایش داد.

۳ structure ساختار حساب خود را سازماندهی کنید

مانند ایجاد تغییرات متعدد تبلیغ ، تنظیم صحیح ساختار AdWords یا ساختار حساب Facebook می تواند به نظر غیرضروری زمان بر باشد ، به خصوص وقتی از ابتدا شروع نمی کنید. اما اگر می خواهید بهترین میزان ممکن مکالمه را برای فعالیتهای خود تضمین کنید ، این اقدام ساده سازمانی ضروری است.

در حساب خود ، شما باید تعدادی کمپین داشته باشید تا بتوانید عملکرد تبلیغاتی خود را به طور مؤثر ردیابی کنید. یک کمپین به نوبه خود شامل تعدادی از گروه های مختلف تبلیغی خواهد بود. کمپین ها را می توان با عوامل مختلفی از جمله بودجه کلی شما یا مکان های جغرافیایی که می خواهید تبلیغات خود را به نمایش بگذارید تعریف کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است یک خرده فروش آنلاین مد باشید که بخش عمده مشتری آن در انگلستان و ایرلند قرار دارد و ممکن است بخواهید برای این مشتریان انگلیسی و ایرلندی دو کمپین جداگانه ایجاد کنید.

در یک کمپین ، تعدادی از گروه های تبلیغاتی حضور خواهند داشت. مهم است که اطمینان حاصل کنید که این گروه های تبلیغاتی در تمرکز خود کوچک و ساده هستند. ممکن است بخواهید گروه های تبلیغاتی خود را سازماندهی کنید ، به عنوان مثال در هر صفحه یا دسته بندی یک گروه قرار دهید. هرچه گروه تبلیغاتی شما کوچکتر باشد ، کلمات کلیدی شما بیشتر متمرکز خواهد شد و تبلیغات شما به طور پیش فرض بیشتر می شود.

به همین ترتیب ، اگر می خواهید به CTR های بالاتر و افزایش تبدیل تبدیل شوید ، سازماندهی کلمات کلیدی برای ارتباط بهتر در گروه های تبلیغاتی شما نیز یکسان است.

۴ ٫ از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید

یکی دیگر از جنبه های مهم غالباً نادیده گرفته اما همه مهم از هرگونه فعالیت PPC کلمات کلیدی منفی است. ممکن است شما مقدار قابل توجهی از زمان را برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی صرف کنید و سعی کنید تعادل کاملی بین انواع متن گسترده ، عبارات و دقیق بازی ها برقرار کنید ، اما در مورد اصطلاحات جستجو که شما نمی خواهید با تبلیغات شما مرتبط است ، چه می شود؟ و بودجه خود را هدر می دهید؟ اضافه کردن کلمات کلیدی منفی یک اقدام مهم است که باید انجام شود زیرا آنها سطح بالایی از ارتباط شما را حفظ می کنندهدف شما این است که با کمپین خود به هدف خود برسید.

یک نقطه شروع خوب این است که به عبارات و کلمات کلیدی مورد نظر خود مبنی بر ایجاد تبلیغات فکر نکنید و آنها را به لیست کلمات کلیدی منفی خود اضافه کنید. از آنجا ، شما می توانید یک رویکرد دانه دار تر ، مانند اضافه کردن اصطلاحات جستجو که ممکن است شبیه به کلمات کلیدی انتخاب شده شما باشد ، اما در واقع به یک محصول یا خدمات متفاوت مربوط می شود.

بررسی منظم گزارشات اصطلاحات جستجوی شما در Google AdWords به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه تبلیغات شما هنگام شروع جستجوهای واقعی انجام می شود. دریابید که کدام اصطلاحات مربوط به نام تجاری شما استفاده نشده است و می توانید به سرعت آنها را در لیست کلمات کلیدی منفی خود اضافه کنید.

با استفاده از مثال یک خرده فروش آنلاین مد ، ممکن است شما بخواهید کلمات کلیدی منفی مانند “مقاله” ، و “تصاویر” را درج کنید تا احتمال نمایش تبلیغ شما برای یک خریدار پنجره که احتمالاً تمایل به خرید ندارد را کاهش دهید. .

آیا شما یک برنامه PPC موفقیت آمیز ویژه دارید؟ به نظر شما چه بهینه سازی ها بزرگترین تفاوت را ایجاد کرده اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و تجربیات تبلیغ PPC خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia ، ایالت های فدرال مولدوا ، جمهوری موناکو مونگولیا مونته هندو مونتسرات موروکو موزامبیکMyanmarNamibiaNarusNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew Cal edoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات جمهوری تایلندTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistan تورهای جزایر تورکس و کایکوس TuvaluUgandaUkrain امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده اروگوئه اوبکستان وانواتو ونزوئلا ویتنامهای جزایر وایرز واگنجن ia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL