2-9-3-رویکرد آموزش روانشناختی:

            این رویکرد تا حدود زیادی ریشه در نظریه شناختی رفتاری[2] دارد و گروه را نسبت به عواقب رفتاری ،جسمی و روانشناختی مصرف مواد آگاه میسازد. همچنین فردرا نسبت به نشانه های محیطی و اجتماعی که میتواند موجب بر انگیختن تمایل مصرف مواد و عود[3] شوند  آگاه می سازند. فرددرگروه یاد می گیرد که از افرادآلوده بپرهیزد و دوستان سالم و نیز فعالیت های مثبت را

جایگزین نماید. هدف ازدرمان ،ازبین بردن معضلات موجود در زندگی که موجب گرایش به مصرف مواد می گرددندو باز سازی کردن شیوههای صحیح زندگی وهمچنین پیش بینی و شناخت موانع بهبودی و حل معضلات زندگی می باشند(همان منبع).

1-cognative

2-cognative-behavioral  theory

3-relapse

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه شناسایی فهم مولفه های نابرابری آموزشی از دیدگاه پائولو فریره
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید