1-4- تعاریف مفهومی واژه­ها و اصطلاحات

 

در این بخش از پژوهش، پژوهش­گر به تعریف اصطلاحات و مفاهیمی پرداخت که نقشی کلیدی در این پژوهش اعمال می­کردند. این اصطلاحات عبارتند از:

نظام آموزش­وپرورش، عدالت، برابری، نابرابری آموزشی، نظریه انتقادی

1-4-1- نظام آموزش­وپرورش

علاقه‌بند معتقد می باشد که نظام آموزش‌وپرورش، پدیده­ی اجتماعی عام می باشد که در تمام جوامع امروز پیدا نمود می گردد. ایشان همچنین آموزش­وپرورش را در معنای عام، مترادف با جامعه‌پذیری و در معنی اخص، فراگردی می‌داند که افراد به‌واسطه­ی آن در وضعیت‌های اجتماعی سازمان‌یافته قرار ‌می‌گیرند (علاقه‌بند،1387 :35).

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  1. فهم مولفه­های نابرابری آموزشی از دیدگاه مکتب انتقادی (پائولو فریره)
  2. فهم مولفه­های نابرابری آموزشی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه دبیران و متخصصان تعلیم­وتربیت
  3. مقایسه مولفه­های نابرابری آموزشی از دیدگاه مکتب انتقادی (پائولو فریره) و نظام آموزشی ایران از دیدگاه دبیران و متخصصان تعلیم­وتربیت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مقایسه ی مولفه های نابرابری آموزشی بر اساس مکتب انتقادی با مولفه های نابرابری آموزشی در نظام آموزشی ایران

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارتباط مهارت‌های یادگیری الکترونیکی دانشجویان مراکزآموزش مجازی با رضایت تحصیلی آنها
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید