2-با مطالعه تطبیقی انگیزه های سفرهر دو مقصد می توان به تقسیم بندی بازار و در نهایت به انتخاب بازار های هدف برای هر کدام ازمناطق شمالی وجنوبی کشور اقدام نمودو متناسب با آن از ابزارهای تبلیغاتی و سیاست های بازاریابی بهره گیری نمود.

 6-1روش پژوهش:

پژوهش فوق ازنظرماهیت یک پژوهش کاربردی و ز نظر روش از روش همبستگی می باشد که می خواهد ارتباط بین انگیزه های سفرانتخاب مقصد را به صورت تطبیقی مورد مطالعه و مطالعه قرار دهد.

7-1محیط پژوهش:

این پژوهش تجزیه تحلیل شهرستان نور وجزیره قشم را مورد مطالعه قرار میدهد.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه عوامل موثر بر تولیدات علمی اعضای هیات علمی دارای مقاله های ISI و ISC در سال های 1385-1389
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید