• چه کسانی بایستی در پیش از دبستان ، به تدریس زبان خارجی بپردازند ؟

سؤال درمورد ی مربیان پیش از دبستان اگر چه در بین سؤالات پژوهش ما جایی نداشت اما اکثر شرکت کنندگان در مصاحبه ی ساختار یافته ، پیرامون مربیان پیش از دبستان و ویژگی های آنها برای تدریس و اهمیت آنها در تعامل با کودکان نکاتی را در مصاحبه ها عنوان کردند که در ادامه بعضی از آنها را اظهار می کنیم .

مربیان زبان پیش از دبستان بایستی بطور ویژه برای این گروه سنی آموزش ببیند .

شرکت کننده ای این نظر را عنوان نمود که افراد واجد شرایط بایستی در کلاس های زبان خارجی تدریس کنند ، و این یعنی اینکه آنها بایستی در آموزش پیش از دبستان مثل گواهینامه ی تدریس انگلیسی ، دوره و گواهی نامه ای در آموزش و پرورش پیش از دبستان بگیرند .

” من عقیده دارم که (آموزش زبان خارجی در پیش از دبستان) بایستی بوسیله ی مربیان آموزش دیده در تدریس پیش از دبستان و زبان خارجی و دارای گواهی تدریس زبان صورت بگیرد . “

سوالات یا اهداف پایان نامه :

الف . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، آموزش زبان خارجی را در دوره ی پیش از دبستان ضروری می دانند یا خیر ؟

ب . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه سنّی را برای آغاز آموزش زبان خارجی مناسب می دانند ؟

ج . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه روش های تدریسی را برای آموزش در این دوره پیشنهاد می کنند ؟

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد کلیشه‌های معلولیتی در فیلم‌های منتخب

د . ضرورت آموزش زبان عربی ، سن مناسب برای آغاز این آموزش و روش مناسب برای این آموزش از دیدگاه آیات و روایات دینی چگونه می باشد ؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درمورد ی آموزش زبان انگلیسی و عربی در دوره ی پیش دبستانی

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید