3-3  جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونه­گیری

تمامی اعضای هیأت علمی پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی دانشکده­های زیر­مجموعه دانشگاه بیرجند، جامعه پژوهش حاضر را تشکیل می­دهند. با در نظر داشتن مقایسه داده­های دانشکده­های مختلف و به مقصود اطمینان از اعتبار نتایج آزمون­های آماری و با در نظر داشتن این­که تعداد اعضای هیأت علمی دانشکده­های تازه تأسیس مانند هنر، تربیت بدنی و آموزشکده فنی قائن به حداقل حجم لازم برای یک نمونه مناسب نمی­رسید، به ناچار دو مورد نخست زیرمجموعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مورد آخر زیرمجموعه دانشکده مهندسی در نظر گرفته گردید. پس جامعه آماری شامل 4 دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم، کشاورزی و مهندسی می باشد. از مجموع 235 عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند، 63 نفر عضو دانشکده ادبیات و علوم انسانی، 63 نفر عضو دانشکده علوم، 52 نفر عضو دانشکده کشاورزی و 57 نفر عضو دانشکده مهندسی بودند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1-5-1 سؤال کلی پژوهش

اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند چگونه و به چه اندازه به مدیریت دانش می­پردازند و عوامل مرتبط با اندازه مدیریت دانش شخصی آنان چیست؟

1-5-2 سؤالات جزئی پژوهش

  1. اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند چگونه و به چه اندازه به شکل­گیری(خلق) دانش می­پردازند؟
  2. اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند چگونه و به چه اندازه به سازماندهی دانش می­پردازند؟
  3. اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند چگونه و به چه اندازه به تبادل دانش می­پردازند؟
  4. اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند چگونه و به چه اندازه به کاربرد دانش می­پردازند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد ارتباط عدم تحمل بلاتکلیفی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ بیرجند

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید