• نیازهای مشتریان را می فهمند و آن نیازها را با خدمات یا محصولات متناسب می کنند .
  • به دنبال راههایی هستند که رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهند .
  • با خوشحالی کمک های مناسبی ارائه می دهند .
  • ج ) توسعه بخشی دیگران : نیازهای پیشرفت و توسعه دیگران را حس کردن و تقویت کردن توانایی آنان . افرادی که دارای این شایستگی هستند :

    • به انجام وظائف و قوتهای دیگران پاداش داده و از آنها قدردانی می کنند .
    • راهنمایی هایی به موقع ارائه می دهند و نیازهای دیگران رابرای رشد بیشتر شناسایی می کنند

    د ) شدت بخشی به تنوع : ترویج کردن فرصت ها از طریق افراد متفاوت .

     

     متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

    برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

    پایان نامه روانشناسی

    لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

    این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه بررسی میزان رضایت اعضای هیات علمی از خدمات رفاهی دانشگاهی و حجم تولیدات علمی- پژوهشی آنها
    دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

    دیدگاهتان را بنویسید