• زبان خارجه راچگونه به کودکان پیش از دبستان درس دهیم ؟

فعالیت های بازی محور در معرفی زبان جدید به کودکان بایستی پیاده سازی شوند .

یکی از شرکت کنندگان عقیده دارد که آموزش زبان خارجه پیش از دبستان به عنوان مقدمه ای (آماده سازی) برای سال های بعد می باشد مانند بعضی کشورهای اروپائی اما تردیدش در مورد اینکه آموزش چگونه بایستی باشد را نیز اظهار می کند . جمله ی زیر تردید وی را نشان می دهد :

” نوع برنامه ، نوع آموزش را تعیین می کند (آموزش زبان خارجه؟ هیچکس پاسخ درست به این سؤال را نمی داند . … (در برنامه های موفق در اروپا) فعالیت های آماده سازی برای آموزش ابتدائی هست . “

او بسیار در مورد مدارس ایتالیائی و فرانسوی صحبت می کند که چنین برنامه های موفقی را پیاده سازی کرده اند و از طریق بازی یک یا دو زبان را تدریس کرده اند . او تصریح می کند در این بازی ها ، کودکان واژگان جدید را از طریق تصاویر آموخته ، مهارت های آوائی خود را ارتقا داده و حساسیت به زبان را در خود افزایش می دهند .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

الف . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، آموزش زبان خارجی را در دوره ی پیش از دبستان ضروری می دانند یا خیر ؟

ب . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه سنّی را برای آغاز آموزش زبان خارجی مناسب می دانند ؟

ج . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه روش های تدریسی را برای آموزش در این دوره پیشنهاد می کنند ؟

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه بررسی اثر فعالیت های فوق برنامه برخودکارآمدی دانش آموزان دختر

د . ضرورت آموزش زبان عربی ، سن مناسب برای آغاز این آموزش و روش مناسب برای این آموزش از دیدگاه آیات و روایات دینی چگونه می باشد ؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درمورد ی آموزش زبان انگلیسی و عربی در دوره ی پیش دبستانی

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید