• مبانی دانشی برنامه­ریزی درسی

مجموعه تجارب انبوه شده­ی نسل­های پیشین دانش نامیده می­گردد. دانش بشری دارای تحولی می باشد که چگونگی آن را می­توان با بازنگری تاریخ عیان ساخت. همچنین دانش بشری طی دوره­های تحول خود به شیوه­هایی بدست آمده، تقسیماتی پیدا کرده، با مسائلی مواجه بوده و در درون خود نظریه­های مطرود و مقبول را داشته می باشد. بر این اساس اگر قرار باشد درمورد دانش بحث گردد موضوعات آن را می­توان به تبیین زیر معرفی نمود:

  • طبقه­بندی (ساختار) دانش
  • روش­های دستیابی به دانش
  • طریقه تحول دانش ( رشد و تغییرات)
  • مسائل و موضوعات اساسی دانش
  • ارتباط درونی عناصر دانش

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  1. جامعه چه تاثیری در فضای روانی اجتماعی مدرسه می تواند داشته باشد؟
  2. جامعه چه تاثیری در نوع توجه دبیران نسبت به برنامه های درسی می تواند داشته باشد؟
  3. جامعه چه تاثیری در اهداف و محتوای برنامه های درسی دوره متوسطه می تواند داشته باشد؟
  4. مدرسه چه نقشی در ثبات اجتماعی می تواند داشته باشد؟
  5. مدرسه چه نقشی در تغییراجتماعی می تواند داشته باشد؟
  6. مدرسه چه نقشی در مسایل و معضلات اجتماعی می تواند داشته باشد؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان :مطالعه ارتباط تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه محتوی سایت های اینترنتی و اجتماعی شدن کودکان
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید