• تعریف واژه ها و مفاهیم

تعریف مفاهیم پژوهش:

 تعریف نظری مفاهیم

ساختار آموزش متوسطه در ایران

آموزش متوسطه شامل یک­سال آموزش عمومی و مشترک بین همه­ی دانش‌آموزان و 2 سال آموزش‌های تخصصی در شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد. یک­سال نیز به دوره‌ی پیش دانشگاهی اختصاص دارد (جمعیت سنی 18-15سال)

درنظام جدید( 3-3-6 ) با حذف پیش دانشگاهی، دوره‌ی متوسطه درشاخه­های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز طی3 سال ارائه خواهد گردید.(جمعیت سنی 18-16 سال)

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رسمی در ایران

  • شاخه­ی متوسطه فنی و حرفه­ای (متولی وزارت آموزش و پرورش)
  • شاخه­ی متوسطه کاردانش(متولی وزارت آموزش و پرورش)
  • دوره­های کاردانی پیوسته­ی دانشگاه فنی و حرفه­ای (متولی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)
  • دانشگاه جامع علمی- کاربردی (متولی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  • بهره گیری از منابع مالی و کالبدی در آموزش فنی و حرفه ای چگونه می باشد ؟
  • ارزشیابی از عملکردآموزشی آموزش فنی و حرفه ای به چه صورت انجام می گیرد ؟
  • شیوه جذب، آماده سازی و ارتقاء نیروی انسانی در آموزش فنی و حرفه ای چگونه می باشد ؟
  • آموزش فنی و حرفه ای در برنامه های خود از چه نوع رویکردی برای آموزش و تدریس بهره می گیرد ؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : امکان سنجی شکل گیری برنامه های آموزش فنی و حرفه ای رسمی در سند ملّی آموزش و پرورش

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید