1-5-2- تعاریف عملیاتی

مهارت­های ارتباطی:

مهارت­های ارتباطی در این پژوهش به فعالیت­هایی نظیر پیوستن کودک به گروه­های همسالان، صحبت کردن و همکاری با هم­ بازی­ها در گروه، درک رفتارهای غیر کلامی و حالت­های چهره همسالان در گروه را شامل می­گردد.

کودک درخودمانده با عملکرد بالا:

در این پژوهش کودک درخودمانده با عملکرد بالا، کودکی می باشد دارای سن 7 تا 10 سال که مطابق ملاک پنجمین راهنمای تشخیص و آمار اختلالات روانی، تشخیص درخودمانده را دریافت نموده و از مراکز تشخیص و توان­بخشی به عنوان درخودمانده با عملکرد بالا مشخص شده­اند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

آیا بازی­درمانی شناختی-رفتاری بر مهارت­های ارتباطی کودکان درخودمانده با عملکرد بالا تاثیر دارد؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه  تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری برمهارت­های ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد تعیین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر انگیزش دانش آموزان
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید