2 1 مقدمه  

تکلیف شب به عنوان یک موضوع  تربیتی در سال 1842مورد مباحثه متخصصین علوم تربیتی در انگلستان قرار گرفت .پژوهش هایی در این زمینه در سال 1913 میلادی صورت گرفت که دراین پژوهش ها با مدیران اداری ،پزشکان و والدین درخصوص اثرات تکلیف شب مصاحبه و نظر خواهی گردید . نتایج این پژوهش مبدأ و مدخل مباحثات در خصوص کاهش یا افزایش تکلیف شب در قلمرو و فرایند تعلیم و تربیت تلقی گردید،وزمینه را برای بسیاری از پژوهش ها فراهم نمود(نجاریان ، 1370).

دراین فصل آغاز تاریخچه ای از تکلیف شب اظهار شده می باشد . پس از آن به مفاهیم نظری و ادبیات پژوهش پرداخته شده و به مطالعه تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی تصریح می گردد و در نهایت پیشینه های عملی پژوهش معرفی شده اند .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

مطالعه تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهً پنجم دوره ابتدایی .

1 4 2 اهداف ویژه

–         تعیین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر خودکارآمدی دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی .

-تعیین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین برتاثیرات هیجانی دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی .

-تعیین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین دربرنامه ریزی فعالیت های دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی .

-تعیین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر فقدان کنترل پیامد دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی .

– تعین تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر انگیزش دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه دشمن زیاری در سال تحصیلی 88-87


دیدگاهتان را بنویسید