عملکردها و فرآورده ها :

در بعضی مواقع، سنجش عملکردی ترکیبی از عملکرد و فرآورده می باشد.  به عنوان مثال، از دانش آموزان انتظار می رود که در یک پروژه علمی، با پرورش فرضیه ها، برنامه ریزی، اجرای آزمایش و اختصار کردن یافته ها اقدام نمایند.  تمرکز سنجش می تواند بر اجرای آزمایش (عملکرد)، گزارش آزمایشگاهی که نتایج را توصیف می کند (فرآورده) یا هر دو آن ها باشد.  به گونه مشابه، کار پوشه نوشتاری ممکن می باشد به عنوان یک فرآورده مفهوم بندی گردد، بشرطی که ورودیها، فرآورده های نهایی را منعکس نماید.  از طرف دیگر می تواند شامل چک نویس هایی باشد که اطلاعات را در مورد عملکردهای نوشتن شامل می شوند که در اینصورت تمرکز کار پوشه را به دربرگرفتن عملکرد و فرآورده تغییر می دهد(سیف 1381 ، به نقل از حسنی و احمدی، 1385).

جانسون ( 2009) اظهار می کنند که ما از اصطلاح سنجش عملکردی به عنوان ارزشیابی عملکرد و فرآورده بهره گیری می کنیم.  دسته بندی سنجش فرآورده و عملکرد توسط فیتزپاتریک و مورسیون، اولین بار در سال  1971 پیشنهاد گردید که انواع متفاوتی از سنجش عملکردی را در آزمودن های آموزشی، پژوهش و ارزشیابی برنامه ها در  بر می گرفت.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1 . آیا آزمون های عملکردی برپیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی تاثیر می گذارد؟

2.آیا آزمون های عملکردی برپیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تاثیر می گذارد؟

  1. آیا تاثیرآزمون های عملکردی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان پایه سوم و ششم ابتدایی متفاوت می باشد؟
این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه تفاوت تأثیر استفاده از آزمون های عملکردی سازنده گرایی بر پیشرفت تحصیلی در پایه سوم و ششم ابتدایی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : تاثیر آزمون های عملکردی سازنده گرایی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی


دیدگاهتان را بنویسید