3-5-2- روایی[1]

 

برای سنجش روایی صوری سوالات پرسشنامه در پژوهش حاضر، پرسشنامه در اختیار تعدادی از استادان نظریه پرداز( اعضای هیات علمی گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی، استاد راهنما، و استادان مشاوره) قرار گرفت و نظرات آنها در مورد پرسشنامه اعمال گردید. بعضی از سوالات حذف و همچنین تعدادی نیز با توصیه استادان مذکور، به پرسشنامه اضافه گردید. در بعضی از سوالات نیز تغییراتی صورت گرفت.

 

 

3-6- روش گردآوری داده ها از پایگاه ISI و ISC

 

به مقصود گردآوری تولیدات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز در پایگاه ISC که در بازه زمانی 1389-1385 چاپ گردیده می باشد در تاریخ 20/3/90 جستجویی در پایگاه ISC صورت گرفت. در این روش داده ها با بهره گیری از پایگاه نمایه استنادی علوم ایران جمع آوری شده می باشد. روش کار به این شکل بود که در بخش جستجوی پیشرفته از قسمت نمایه استنادی علوم ایران نام دانشگاه شیراز و صورت های مختلف نوشتاری آن جستجو گردید و در نهایت با انتخاب نام های مختلف دانشگاه شیراز و افزودن آن به فهرست جستجو و محدود کردن آن به سال های موردنظر، پیشینه های مورد نظر بازیابی گردید.

به مقصود شناسایی تولیدات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز که در بازه زمانی 2010-2006 در پایگاه ISI چاپ گردیده می باشد در تاریخ 10/3/90 جستجویی در پایگاه ISI در  WEB OF SCIENCE صورت گرفت. در این روش داده ها با بهره گیری از پایگاه وب علوم موسسه اطلاعات علمی جمع آوری شده می باشد. روش کار به این طریق بود که در قسمت جستجوی پیشرفته پایگاه وب علوم، نام کشور ایران با فرمول(CU=IRAN) وارد گردید. سپس سال های مورد نظر به یک دوره پنج ساله (2010-2006) محدود گردید و با زدن گزینه جستجو، اطلاعات لازم در مورد تولیدات علمی ایرانیان به دست آمد. در مرحله بعد به مقصود گردآوری تولیدات دانشگاه شیراز با بهره گیری از گزینه Institution، دانشگاه شیراز از میان دانشگاه های ایران انتخاب گردید و تولیدات علمی مربوط به دانشگاه شیراز به این طریق بازیابی گردید. خاطر نشان می گردد که دانشگاه شیراز فقط به یک صورت (Shiraz univ) دیده گردید و صورت های دیگر دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز حذف گردید.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه اثربخشی آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش خودناتوان سازی تحصیلی و افزایش جرأت ورزی دانش آموزان

[1] . Validity

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  • تعیین اندازه تولیدات علمی- پژوهشی اعضای هیات علمی در 5 سال گذشته
  • تعیین ارتباط عوامل فردی با تولیدات علمی اعضای هیات علمی
  • تعیین ارتباط عوامل سازمانی با تولیدات علمی اعضای هیات علمی
  • تعیین ابزارها و مجراهای ارتباطی مورد بهره گیری اعضای هیات علمی برای کسب اطلاعات علمی
  • تعیین عوامل انگیزشی موثر بر تولیدات علمی اعضای هیات علمی
  • تعیین موانع موجود در راه تولیدات علمی و پژوهشی از دیدگاه اعضای هیات علمی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه عوامل موثر بر تولیدات علمی اعضای هیات علمی دارای مقاله های ISI و ISC در سال­های 1385-1389


دیدگاهتان را بنویسید