• ابزار جمع آوری داده ها

برای جمع آوری داده های مورد نیاز پژوهش ، از روش مصاحبه ی ساختار یافته و به صورت کتبی بهره گیری گردید . برای این مقصود ، سؤالات مصاحبه ، مطابق با اهداف پژوهش ، برای هر سه گروه طراحی گردید .

سؤالات مصاحبه در اختیار شرکت کنندگان در پژوهش قرار گرفت .

  • روش های آماری

تمامی داده های مصاحبه ها ، آغاز پاکنویسی گردید . سپس از طریق الگوی عددی کدگذاری گردید .  نتایج کدها در جداول مربوط طبقه بندی و دسته بندی گردید . نظرات شرکت کنندگان در سه طبقه ، دسته بندی گردید . نظراتی که مستقیماً به طبقات ظاهر شده مرتبط نبودند نیز به عنوان متمم بهره گیری شدند .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

الف . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، آموزش زبان خارجی را در دوره ی پیش از دبستان ضروری می دانند یا خیر ؟

ب . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه سنّی را برای آغاز آموزش زبان خارجی مناسب می دانند ؟

ج . متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و مربیان پیش از دبستان ، چه روش های تدریسی را برای آموزش در این دوره پیشنهاد می کنند ؟

د . ضرورت آموزش زبان عربی ، سن مناسب برای آغاز این آموزش و روش مناسب برای این آموزش از دیدگاه آیات و روایات دینی چگونه می باشد ؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درمورد ی آموزش زبان انگلیسی و عربی در دوره ی پیش دبستانی

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه شناسایی میزان مولفه کاربرد منابع در کتابخانه‌ها
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید